Narzeczeni pragnący zawrzeć sakrament małżeństwa w naszej parafii powinni zgłosić się do kancelarii parafialnej nie mniej niż 2 i nie więcej niż 3 miesiące przed zaplanowanym terminem ślubu (możliwa jest wcześniejsza rezerwacja terminu) i przynieść następujące dokumenty:
- metryki chrztu,
- dowody osobiste,
- świadectwa nauk przedmałżeńskich,
- dokumenty konkordatowe (do ślubu konkordatowego) – wydane przez USC właściwy dla miejsca zamieszkania jednego z narzeczonych. Jeśli wcześniej był zawarty ślub cywilny, należy przynieść stosowny dokument wydany przez USC.
- w przypadku wdowców: metryka śmierci współmałżonka.
Druga wizyta narzeczonych w kancelarii to spisanie aktu małżeństwa i ma miejsce około 2 tygodni przed terminem ślubu. Na tę wizytę należy przygotować dane personalne świadków: imię, nazwisko, wiek i dokładny adres.
UWAGA !!! Kamerzyści, fotografowie i dekoratorzy mogą wykonywać swoje usługi po wcześniejszym zgłoszeniu się do księdza proboszcza lub do księdza odprawiającego dany sakrament.